2017. március 1., szerda

Döntés a hajbeültetés mellett



20 éves korom óta fokozatosan ritkult a hajam. Nagyon rossz érzés volt végignézni, ahogy napról napra csak azt láttam a tükörben, hogy egyre kevesebb hajszál található a fejem tetején. Társaságba sem szívesen jártam, úgy éreztem, mindenki a ritkuló hajkoronámat nézi. Reggelente, nézegetve magamat a tükörben, arra gondoltam, hogy ez nem lehet igaz… ez csak valami rossz álom. Elhatároztam, hogy utánajárok a dolognak, mi okozhatja nálam a ritkulást. Mint minden sorstársam, én is próbálkoztam szinte az összes kapható hajkapszulával, hajvitaminnal, samponnal, hajkúrával a hajhullás megfékezésére. Pénztárcát nem kímélve, hiszen ezek a szerek rendkívül drágák.

Mivel hajhullásom oka a genetikában keresendő, persze ezek a szerek semmit sem használtak, vagy csak ideig-óráig hatottak valamicskét. Többször eszembe jutott ilyenkor, vajon nem tudnék-e megbarátkozni a helyzettel? Hiszen annak a pénznek máshol is lenne helye, amit hajbeültetésre költenék, mert valljuk be, nem egy olcsó mulatság egy ilyen beavatkozás. Sajnos nem sikerült elfogadnom a helyzetet, be kellett látnom, hogy csakis a beültetés lehet a megoldás.

Interneten keresgélve a hajklinikák között a HairHungary előtte-utána képei, és korábban hajátültetésen átesett vendégeinek blogbejegyzései győztek meg arról, hogy őket válasszam. Tájékozódtam, hogy mindez anyagilag mennyire megterhelő, milyen módszerek vannak, mennyire fájdalmas, mennyi idő alatt gyógyulok meg, stb. Elhatároztam magam, és felhívtam a klinikát, majd kértem egy időpontot konzultációra.

Meghoztam a döntést: hajbeültetésem lesz!





A konzultációra nagy reményekkel, lelkesen érkeztem. A klinika kocsival könnyen megközelíthető, modern, magas színvonalú. Fiatal, kedves doktornő fogadott minket pár perces várakozást követően. Pontról pontra átbeszéltük, mi fog velem történni, HA belevágok, ugyanis nem késztettek azonnali válaszadásra, egy hét gondolkodási időt adtak. Persze számomra innen nem volt visszaút, mindenképpen bele akartam vágni, tehát egy hét múlva a megkeresésükre válaszolva igent mondtam, és az előleget átutalva lefoglaltam a műtéti időpontomat. 6000 hajszál átültetése várt rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése